Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

uppdatering.......

Av Emmeli Sporring - 18 mars 2012 11:46

Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade och jag kände att jag får uppdatera mig lite:) Just nu blir det inte så mycket bloggande eftersom vi har sagt upp vårat internet och vi känner att det är onödigt att skaffa nytt innan vi flyttar. Flyttar? det kanske jag inte har skrivit något om här på bloggen? Jag och min lilla familj ska få hyra ett hus av min mamma för att hon ska flytta ihop med en gubbe från Nossebro så runt den 1maj så blir det flytt, det ska bli så himla skönt och förhoppningsvis sista flytten på länge. Eftersom det är mammas hus så har vi haft möjlighet att hålla på och grejja i huset under en tid nu så i rummet som ska bli leons så har vi målat blått och tapetserat och i det ena gästrummet har vi målat vitt och tapetserat och i rummet som vi ska ha så har vi målat grått. Dom andra rummen ser bra ut som dom är:)


I vårat liv nu händer det annars inte något speciellt. Vi  har grejjat mycket i huset och sen har jag jobbat en del. Vi har varit i uddevalla och köpt barn stol till våran cykel så nu kan leon följa med ut och cykla och det tycker han är toppen:)


I helgen har syrran varit hemma och hälsat så igår blev det en tripp till Trollhättan med mamma och syrran för att jag skulle få min julklapp som var en shopping på 2000:- Jag fick handlat massa kläder och 2par skor och det gick nog på ungefär 3000:- Tack så mycket mamma och syster:) När vi hade handlat klart så gick vi och kollade på vagnar till Leon och tillslut hittade jag en som jag ville ha så den ville mamma, mormor och syrran ge till Leon i tidig 1års present:)


Det kommer inte bli så mycket bloggande innan flytten men nu vet ni varför. Jag slänger upp en liten bildbomb och sedan kanske vi inte hörs fören i maj men jag ska försöka skriva lite så fort jag har tid och har tillgång till internet.


För några veckor sen fick även Leon sin första tand;)


Nya vagnen:)

 


 


   



Nya skor

 


Mys med pappa i soffan hos mormor

 



 


Leon fick fiskbullar till lunch och åt helt själv:)

   




Mys med Isabelle hos Josefines syster i Vedum:)



 


 


   

 Underbart kort



 




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmeli Sporring - 20 mars 2012 19:46


Idag har Jonathan varit på arbetsintervju så vi får hoppas på det bästa.   Leons andra tand har nu även kikat fram:)   Ha det bra /EsJ         ...

Av Emmeli Sporring - 16 februari 2012 10:34

Nu verkar det som att alla i jonathans familj har gått och blivit sjuka. Lisette har varit sjuk väldigt länge nu men igår hade även Sara, Eva och Björn börjat må dåligt. och nu ligger även Leon och Jonathan och är sjuka.   Natten gick väl som för...

Av Emmeli Sporring - 15 februari 2012 19:06

Idag har jonathan inte varit hemma under dagen så jag och Leon har lekt lite och damsugit, Leon tycker det är så himla roligt med damsugaren och följer med överallt:) Vid 12:30 somnade Leon och då blev det bara tv och data för min del tills 15:00 då ...

Av Emmeli Sporring - 14 februari 2012 12:32

Nu har jag, jonathan och Leon varit på öppna förskolan i några timmar, det var super trevligt och barnen lekte så bra:) Till fika bjöds det på hjärtformade socker kakor med grädde, sylt mm som man kunde ta på:) När vi kom hem vid 12 så va det lunch d...

Av Emmeli Sporring - 14 februari 2012 09:10


Idag vaknade våran lilla kille kl 7 då hämtade vi han och la han i våran säng och hade det lite mysigt och sedan vid 8 gick jonathan och gav Leon frukost och sedan blev det lek.    Just nu sitter vi i soffan och Jonathan sitter och äter köttbulls...

Presentation


Välkommen till min blogg!

Här kommer ni få läsa om mitt liv som mamma till min underbara son Leon som föddes 2011.05.09

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Kärlek

     

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Love

     

Kategorier

Kärlek

     

Arkiv

Länkar

RSS

Love

     

Besöksstatistik

Skriv av dig


Ovido - Quiz & Flashcards