Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

jobb i norge.

Av Emmeli Sporring - 7 februari 2012 20:44

Då är älsklingen hemma igen:) Fast han bara varit borta sen i morses så är jag sjukt glad att se han:) Faktiskt saknat han ändå:)


Det verkar ju finnas massvis med jobb i Oslo, efter att jonathan bara varit i Oslo i någon timme så blev han erbjuden ett jobb fast tyvärr utan bostad så det måste han fixa själv, visst så kan han ju kanske bo hos min farmor ett tag fast vi får fundera på det lite. Den killen som han åkte dit med hade fått ett jobb med bostad så jonathan kunde eventuellt få jobb där om han ville fast kanske inte fören om någon vecka men det kanske är värt att vänta:) det var bättre betalt på det också.


Vi får se hur det blir i slutändan och vad man kommer fram till, skulle ju vara jobbigt att behöva vara ifrån honom på veckorna också och det är ju väldigt tråkigt för Leon att inte få träffa sin pappa varje dag.


Jaja, Nu blir det filmmys med älsklingen:)

 
 
Jobb i norge

Jobb i norge

24 februari 2012 22:30

Vad jobbar pöjken din med? :)

http://www.jobbainorge.se

Emmeli Sporring

17 mars 2012 20:59

just nu är han arbetslös, han har truckkort och har jobbat lite på lager, saab och manpower.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmeli Sporring - 20 mars 2012 19:46


Idag har Jonathan varit på arbetsintervju så vi får hoppas på det bästa.   Leons andra tand har nu även kikat fram:)   Ha det bra /EsJ         ...

Av Emmeli Sporring - 18 mars 2012 11:46


Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade och jag kände att jag får uppdatera mig lite:) Just nu blir det inte så mycket bloggande eftersom vi har sagt upp vårat internet och vi känner att det är onödigt att skaffa nytt innan vi flyttar. Flyttar? d...

Av Emmeli Sporring - 16 februari 2012 10:34

Nu verkar det som att alla i jonathans familj har gått och blivit sjuka. Lisette har varit sjuk väldigt länge nu men igår hade även Sara, Eva och Björn börjat må dåligt. och nu ligger även Leon och Jonathan och är sjuka.   Natten gick väl som för...

Av Emmeli Sporring - 15 februari 2012 19:06

Idag har jonathan inte varit hemma under dagen så jag och Leon har lekt lite och damsugit, Leon tycker det är så himla roligt med damsugaren och följer med överallt:) Vid 12:30 somnade Leon och då blev det bara tv och data för min del tills 15:00 då ...

Av Emmeli Sporring - 14 februari 2012 12:32

Nu har jag, jonathan och Leon varit på öppna förskolan i några timmar, det var super trevligt och barnen lekte så bra:) Till fika bjöds det på hjärtformade socker kakor med grädde, sylt mm som man kunde ta på:) När vi kom hem vid 12 så va det lunch d...

Presentation


Välkommen till min blogg!

Här kommer ni få läsa om mitt liv som mamma till min underbara son Leon som föddes 2011.05.09

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kärlek

     

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Love

     

Kategorier

Kärlek

     

Arkiv

Länkar

RSS

Love

     

Besöksstatistik

Skriv av dig


Ovido - Quiz & Flashcards